0 מוצרים

מוצרים(0)

0-מוצרים
תרומה 0.00
מספר שלם 0.00
סאסיגול רוכסן קפוצ'ון, קפוצ'ונים רזים רזים מעילי מכסה המנוע, אופנה סולידית, אופנה מזדמנת שרוול ארוך עליונים עליונים מעילים.

סאסיגול רוכסן קפוצ'ון, קפוצ'ונים רזים רזים מעילי מכסה המנוע, אופנה סולידית, אופנה מזדמנת שרוול ארוך עליונים עליונים מעילים.

ILS 6.99
Това זה נגיש

כמות סחורה

רירית פשתן נהדר ליומיום וספורט, ללבוש אתלטי. אתה יכול להתאים את החלק העליון הזה עם מכנסי טרנינג או ג'ינס. מעלה סוודר אפור רוכסן למעלה y2k zip up zip zip zip up Up Hoodie Mens Mens קפוצ'ון קל משקל מלא zip y2k ז'קט Zip Up קפוצ'ונים לגברים קפוצ'ונים לנשים לנשים לנשים לנשים לנשים סווטשירט סווטשירט סווטשירטים סווטשירטים סווטשירטים סווטשירטים סווטש סווטש. סווטשירט אופנתי יוסיף צבע לתמונה האישית שלך ויגרום לך להראות ולהרגיש מגניב כתמיד!. קפוצ'ונים של קפוצ'ונים קפוצ'ונים קפוצ'ונים גרפיים של סווטשירט סווטשירט סווטשירטים לנשים קפוצ'ון קפוצ'ון לגברים קפוצ'ונים לאופנה Luvlc היא חברת סחר העוסקת בעיקר בקפוצ'ונים/מעילים לגברים. תוצר תיאור : סוג מוצר : סווטשירטפנטר סוג : Solid Sleeve סוג : סגנון שרוול ארוך : סגנון ארוך : סוג קפוצ'ון סוג : רוכסן שם : סגנון מודרניז חולצות סווטשירט של גברים קרוואק סווטשירט קפוצ'ון קפוצ'ונים של קפוצ'ונים של גברים גרפיים. עיצוב קפוצ'ונים של מנס : סגנון ספורט מזדמן, שרוול ארוך, עיצוב פשוט וקלאסי, מתאים לסתיו, אביב וחורף.חומר : כותנה ופוליאסטר, ❤ גודל קפוצ'ון : S/M/L/XL/2 X/3 X, אנא בחר את גודל הקפוצ'ונים בהתאם לרוחב הכתפיים והחזה, ממליץ על גודל 1-2 בגלל ההתאמה הסוערת. כדי לספק לך את המוצרים האיכותיים ביותר והשירות המושלם ביותר הוא המרדף הנצחי שלנו. יש לו צוות עיצוב מקצועי וחייטים. קפוצ'ונים אופנה לגברים וסווטשירטים אירוע : סוודר קפוצ'ון גברים זה המתאים ללבוש יומיומי, מזדמנים, ספורט, נסיעות, רחוב, בית, פעילויות מזדמנות אחרות או אירוע עבודה וכו '.

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר