0 מוצרים

מוצרים(0)

0-מוצרים
תרומה 0.00
מספר שלם 0.00
22 אריזה כלב עניבת פרח כלב צווארון פרח מתכוונן צווארון כלב צווארון פרח חיות מחמד ציוד צווארונים נקודה הדפסת קשת פרח צוואר פרח לבינוני כלב קטן כלבלב גור.

22 אריזה כלב עניבת פרח כלב צווארון פרח מתכוונן צווארון כלב צווארון פרח חיות מחמד ציוד צווארונים נקודה הדפסת קשת פרח צוואר פרח לבינוני כלב קטן כלבלב גור.

ILS 15.99
Това זה נגיש

כמות סחורה

צווארון חיית המחמד של הפרחים מצויד בלהקה אלסטית, שניתן להתאים אותו כרצונו כדי להתאים לגודל של חיית המחמד שלך, ומציעה להם נוחות נחמדה מתנות נהדרות : צווארון כלבים עם קשת ופרח ניתן לזווג עם סגנונות בגדים שונים כדי להפוך את חיות המחמד שלך לאטרקטיביות יותר מתלבושות תפלות; מדובר במתנות מפתיעות לחברים ובני משפחה שבבעלותם חיות מחמד. חומר בטיחות : צווארוני חיות מחמד עשויים מפוליאסטר, חוט רך וסרט, שהם בטוחים ורכים, קלים ונוחים, לא יגרמו לחיות המחמד שלך להרגיש מאופקות ולספק להם חוויה לובשת נוחה; ניתן ליישם צווארונים אלה יציבים, לא קלים לעיוות או לדעוך, למשך זמן רב. שימוש מרובה : קשרי קשת כלבים חמודים אלה מתאימים לחיות מחמד ללבוש יומיומי, המתאימות גם לימי הולדת, ליל כל הקדושים, חג המולד, חג ההודיה, מסיבות חיות מחמד, חתונות, צילום נושא וכו '; הם מתאימים לחתולים וכלבים קטנים עד בינוניים, וגורמים להם להראות חמודים ומושיכים עיניים, והופכים למוקד הקהל. גודל מתכוונן : היקף צווארון פרחי הכלב הוא בערך 22 - 36 ס"מ/ 8.3 סגנונות צווארון : קשתות כלבים צווארוני טיפוח כוללים שני עיצובים שונים, כולל פרחי ריינסטון, קשתות סרט חרוזים צבעוניות וקשתות נקודה פולקה, שהן מעודנות ועדינות; הם מגיעים גם עם צבעים בהירים כמו כחול, ורוד, ירוק, אדום, צהוב, סגול וכו 'כדי להפוך את חיות המחמד שלך להיות יותר מסוגננות ומושכות.2 אינץ ', עם פס אלסטי, ומאפשר לך להתאים בקלות את האורך בהתאם לגודל חיית המחמד שלך, המתאים לרוב הכלבים והחתולים הבינוניים והקטנים; הערה : אנא מודד את היקף הצוואר של חיית המחמד שלך לפני ההזמנה; אם החתול לא אוהב ללבוש את הפעמון, אתה יכול להסיר אותו מהצווארון. גודל מתכוונן : היקף צווארון פרחי הכלב הוא בערך 22 - 36 ס"מ/ 8. 3 סגנונות צווארון : קשתות כלבים צווארוני טיפוח כוללים שני עיצובים שונים, כולל פרחי ריינסטון, קשתות סרט חרוזים צבעוניות וקשתות נקודה פולקה, שהן מעודנות ועדינות; הם מגיעים גם עם צבעים בהירים כמו כחול, ורוד, ירוק, אדום, צהוב, סגול וכו 'כדי להפוך את חיות המחמד שלך להיות יותר מסוגננות ומושכות. חומר בטיחות : צווארוני חיות מחמד עשויים מפוליאסטר, חוט רך וסרט, שהם בטוחים ורכים, קלים ונוחים, לא יגרמו לחיות המחמד שלך להרגיש מאופקות ולספק להם חוויה לובשת נוחה; ניתן ליישם צווארונים אלה יציבים, לא קלים לעיוות או לדעוך, למשך זמן רב.

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר