0 מוצרים

מוצרים(0)

0-מוצרים
תרומה 0.00
מספר שלם 0.00
קטן מראה איפור מראה, שולחן עבודה חד צדדי סגלגל מראת איפור מראה

קטן מראה איפור מראה, שולחן עבודה חד צדדי סגלגל מראת איפור מראה

ILS 171.51
Това זה נגיש

כמות סחורה

* בהבחנה גבוהה מראה, טהור בהבחנה גבוהה מראה, ברור כמו את מראה קצה של עדין מט טיפול, חלק לא לחתוך את עובי של 3 מ מ * יש שתי רמות של משתנה, קל לשימוש הסצנה. *גדול זווית סיבוב לפני ואחרי, קל למצוא את הזווית המתאימה של השימוש שלהם.מוצר תיאור * צבע : מוצר תיאור * נהדר באיכות משלוח עומד מראה אידיאלי עבור גילוח או החלת איפור. * בהבחנה גבוהה מראה, טהור בהבחנה גבוהה מראה, ברור כמו את מראה קצה של עדין מט טיפול, חלק לא לחתוך את עובי של 3 מ מ.נייד ותכליתי*זה יופי מראה יכול להיות ממוקם על כל שולחן עבודה או שולחן, תופס מקום קטן על משטחי אמבטיה, הבלים, שולחנות איפור, איפור שולחנות או שינה שידות. *גדול זווית סיבוב לפני ואחרי, קל למצוא את הזווית המתאימה של השימוש שלהם. באופן מלא מתכוונן עבור עמדה כדי להבטיח את ההשתקפות הטובה ביותר האפשרית בכל תנאי התאורה מפרט : איפור מראה סוג : שולחן עבודה חד צדדי מראהגודל מראה : 18 * 27 סנטימטר גודל בסיס : 14 סנטימטר גודל כולל : 37 סנטימטר מסגרת חומר : מתכתחומר מראה : כסףאם עם אורות : אין אורותסגנון : אירופאי סגנוןצבע : , ב, ג, ד, ה, חלל : חדר הלבשה, חדר אמבטיה, גלימהסוג מוצר : לשטוף אישי, נקי, טיפולספק : 1 * איפור מראה1 * ידניתאם יש לך שאלות על מוצר זה, אנא פנה אלינו ואנחנו נענה לך בתוך 24 שעות.

המאפיינים הבסיסיים

Make-up mirror type:
desktop single-sided mirrorMirror size
If you have any questions about this product, please contact us and we will reply you within 24 hours. Buy with confidence.:
Please feel free to contact us if there any issue when you receiving or using the magnifying makeup mirror and we will get back to you within 24 hours. :

תוספות למוצר