0 מוצרים

מוצרים(0)

0-מוצרים
תרומה 0.00
מספר שלם 0.00
LQ תעשייתי 50 יחידות ריפוד ריהוט קליפים אביביים 20x22 ממ ריהוט חיבור קליפים לספה, מיטות

LQ תעשייתי 50 יחידות ריפוד ריהוט קליפים אביביים 20x22 ממ ריהוט חיבור קליפים לספה, מיטות

ILS 9.99
Това זה נגיש

כמות סחורה

5 החורים הנפרדים מאפשרים יותר נקודות מרתקות כדי להבטיח שהקפיץ לא יקרע מהמסגרת ניתן להשתמש 5 חורים נפרדים כדי לתקן את הקפיץ למסגרת עם ברגים, ציפורניים או סיכות. זה יכול לשמש למושב או באביב האחורי, המתאים מאוד לתיקון הרהיטים שלך. שימוש במוצר : קפיץ לתיקון ספה/מיטה וריהוט אחר. שימוש : תקן עם ברגים. הוא נועד לחבר קפיץ של זיגזג כיפוף לא מסגרים למסגרת העץ של ריהוט לקישוט פנים וניתן להשתמש בו למושב או לקפיץ האחורי. זה יכול לשמש למושב או באביב האחורי, המתאים מאוד לתיקון הרהיטים שלך. שימוש במוצר : קפיץ לתיקון ספה/מיטה וריהוט אחר. יכול לתקן כל מפרט של האביב המשונן. שימוש במוצר : קפיץ לתיקון ספה/מיטה וריהוט אחר.החבילה כוללת : 50 x קטעי אביב ריהוט ריפוד. החבילה כוללת : 50 x קטעי אביב ריהוט ריפוד. ניתן להשתמש 5 חורים נפרדים כדי לתקן את הקפיץ למסגרת עם ברגים, ציפורניים או סיכות. 5 החורים הנפרדים מאפשרים יותר נקודות מרתקות כדי להבטיח שהקפיץ לא יקרע מהמסגרת. 5 החורים הנפרדים מאפשרים יותר נקודות מרתקות כדי להבטיח שהקפיץ לא יקרע מהמסגרת.

המאפיינים הבסיסיים

Product:
Upholstery Furniture Spring Clip
Size:
20x22mm
Material:
Iron
Surface:
All plastic coating
Package includes:
50 x Upholstery Furniture Spring Clips
5 separate holes can be used to fix the spring to the frame with screws, nails, or staples. The 5 separate holes allow more gripping points to ensure that the spring will not tear from the frame.:
Can fix any specification of serrated spring. It can be used for seat or back spring, which is very suitable for repairing your furniture.:
Usage:
fix with screws.
It is designed to connect a zigzag bending non-sagging spring to the wood frame of interior decoration furniture and can be used for seat or back spring.:
Product use:
spring for fixing sofa/bed and other furniture.

תוספות למוצר