0 מוצרים

מוצרים(0)

0-מוצרים
תרומה 0.00
מספר שלם 0.00
Alpha Gray 10 & 7 Pro USA ערכת שופט כדורגל עם כרטיסי כדורגל אדומים וצהובים, שריקת שועל 40, דגלים, שס וקפטן זרועות, תיק כדורגל שופט. מושלם לשופטים מקצועיים, מאמן ונוער.

Alpha Gray 10 & 7 Pro USA ערכת שופט כדורגל עם כרטיסי כדורגל אדומים וצהובים, שריקת שועל 40, דגלים, שס וקפטן זרועות, תיק כדורגל שופט. מושלם לשופטים מקצועיים, מאמן ונוער.

ILS 2.00
Това זה נגיש

כמות סחורה

נייד ונוח לנשיאה - כל רכיב בערכה מתכנס בתיק רשמי של אלפא אפור רשמי, ומקל לך להעביר את ציוד השופט שלך לכל משחק וממנו שופט שופט פלורסנט צהוב, נועד לעזור לשופט להתבלט מהשחקנים, ועוזר לתת לשליטה האולטימטיבית של המשחק, לא משנה באיזה ספורט אתם מפעילים. שחק הוגן - עם ערכת השופט הזו, אתה יכול בקלות להגדיר את הטון של משחק הוגן מההתחלה ולשמור על רמת כבוד לאורך כל המשחק. הערכה כוללת : כרטיסי שופט כדורגל, ערכת המתנע לשופט, תיק ערכת שופט, ערכת שופט כדורגל רשמית, דגלים, ערכת שופט כדורגל Mens ועוד. כל ערכת שופט רשמית של כדורגל מכילה תיק נשיאה קל להובלה קלה של הציוד שלך ומציעה גם מקום מספיק לפריטים נוספים ולמסמכים רשמיים. עם דגלי השופט שלנו, כרטיסים, רצועות שופט וזרוע כובע ואביזרים אחרים, תוכלו ליהנות מחוויה תפקידה תחרותית ומקצועית מבלי לשבור את הבנק. הערכה מגיעה עם שריקה, דגל שופט, כרטיסים אדומים/צהובים ותיק Starter Pro של שופט, כך שאין צורך לקנות רכיבים בודדים. הערכה קלה וניתן להעביר אותה בקלות ממשחק למשחק. סט שלם - ערכת השופט של הכדורגל שלנו מגיעה עם סט שלם של אביזרים, כולל דגלי שופט, כרטיסי שופט כדורגל, ערכת מתנע שופט, תיק ערכת שופט, ערכת שריקת שופט, ערכת שופט רשמית של כדורגל ועוד. הערכה קלה וניתן להעביר אותה בקלות ממשחק למשחק. זו הסיבה שערכת Starter Starter Starter Reforee שלנו מגיעה עם שריקת פוקס 40, דגלים, קלפים אדומים/צהובים אשר מהימנים על ידי שופטים מנוסים ברחבי העולם. זה צבעים בהירים ועיצוב גלוי בטוח לוודא שאתה נראה תוך זמן קצר. נייד ונוח לנשיאה - כל רכיב בערכה מתכנס בתיק רשמי של אלפא אפור רשמי, ומקל לך להעביר את ציוד השופט שלך לכל משחק וממנו. זה מגיע עם מחזיק בגודל כיס כדי לשמור על כל הפריטים מאובטחים. הערכה מגיעה עם שריקה, דגל שופט, כרטיסים אדומים/צהובים ותיק Starter Pro של שופט, כך שאין צורך לקנות רכיבים בודדים. ערכת השופט של הכדורגל שלנו נוסעת בקלות לאן שאתה הולך. עם דגלי השופט שלנו, כרטיסים, רצועות שופט וזרוע כובע ואביזרים אחרים, תוכלו ליהנות מחוויה תפקידה תחרותית ומקצועית מבלי לשבור את הבנק. איכות גבוהה - כשמדובר בתפקיד, אתה רוצה את הציוד הטוב ביותר. עם השילוב של דגלים, שריקה, קלפים וסרטי זרוע, אתה יכול בקלות לשמור על כל השחקנים בבדיקה למשחק בטוח והוגן.איכות גבוהה - כשמדובר בתפקיד, אתה רוצה את הציוד הטוב ביותר. יש לו רצועת סקוטש וקלדה מתכווננת קלה להתאמה. חבילת שופט כדורגל שלמה - ערכת השופט של הכדורגל כוללת את כל ציוד השופטים הנדרש כדי לקיים משחק כדורגל. כל ערכת שופט רשמית של כדורגל מכילה תיק נשיאה קל להובלה קלה של הציוד שלך ומציעה גם מקום מספיק לפריטים נוספים ולמסמכים רשמיים. עיצוב גלוי- ערכת שופט הכדורגל שלנו נועדה להבטיח שתופיע בבירור על שדה המשחק. עם השילוב של דגלים, שריקה, קלפים וסרטי זרוע, אתה יכול בקלות לשמור על כל השחקנים בבדיקה למשחק בטוח והוגן.

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר