0 מוצרים

מוצרים(0)

0-מוצרים
תרומה 0.00
מספר שלם 0.00
PZSMOCN 10 חתיכות מתג טבילה SMT תיקון 1.27 ממ מגרש, 2 מיקום / 4 סיכה שורה כפולה, מקלדת חיוג צדדית מתג טבילה, מתג טבילה שחור סיכות מצופה זהב, לפרויקטים אלקטרוניים רכובים על ידי PCB.

PZSMOCN 10 חתיכות מתג טבילה SMT תיקון 1.27 ממ מגרש, 2 מיקום / 4 סיכה שורה כפולה, מקלדת חיוג צדדית מתג טבילה, מתג טבילה שחור סיכות מצופה זהב, לפרויקטים אלקטרוניים רכובים על ידי PCB.

ILS 10.99
Това זה נגיש

כמות סחורה

27 מ"מ הלחמה מחדש : 265 מעלות צלזיוס עד 275 מעלות צלזיוס תוך 10 שניות, אנא הגדר את כפתור הלחיצה למצב (כבוי) במהלך הלחמה וניקוי. רשימת אריזה 10 חתיכות 2 מיקום / 4 סיכה 1. מתג DIP מיועדים לשימוש בלוחות מעגלים מודפסים יחד עם רכיבים אלקטרוניים אחרים, ולעתים קרובות משמשים להתאמה אישית של התנהגותם של מכשירים אלקטרוניים למצבים ספציפיים, אידיאלי למוצרים הדורשים תכנות אוטומטיות ידניות. ארוז בתיבת אחסון של חומרי PP, עם כרית קצף מובנית, אבק אבק ואנטי התנגשות, הוא לא יכול רק לעזור לך להתארגן במהירות, אלא גם לשאת איתך אביזר קטן זה.27 מ"מ, הנפח קטן והוא תופס פחות מקום בלוח המעגל, המתאים לשימוש במיקרו ובציוד מדויק.27 מ"מ מתג טבילה תיקון מקלדת חיוג בצד קידוד * 1. שם מפרט : 2 מיקום / 4 סיכה מתג טבילה סוג : SMT תיקון מגרש : 1. מתג DIP מיועדים לשימוש בלוחות מעגלים מודפסים יחד עם רכיבים אלקטרוניים אחרים, ולעתים קרובות משמשים להתאמה אישית של התנהגותם של מכשירים אלקטרוניים למצבים ספציפיים, אידיאלי למוצרים הדורשים תכנות אוטומטיות ידניות. 10 חתיכות 2 מיקום / 4 סיכה מתג טבילה בשורה כפולה מתג מצופה זהב מצופה זהב מצופה צד מקדד מקלדת מקודד 1. מתג הטבילה הוא מתג כתובת המשמש לבקרת פעולה. היא מאמצת את עקרון הקידוד הבינארי של 0/1. ארוז בתיבת אחסון של חומרי PP, עם כרית קצף מובנית, אבק אבק ואנטי התנגשות, הוא לא יכול רק לעזור לך להתארגן במהירות, אלא גם לשאת איתך אביזר קטן זה. מתג DIP עשוי מפלסטיק ומתכת באיכות גבוהה, תוך שימוש בחומר וסרט פלסטיק וסרטים הנדסיים בטמפרטורה גבוהה, ללא בידוד, ללא דביקות ועמידות בפני השפעה חזקה. הוא נמצא בשימוש נרחב בעיבוד נתונים, תקשורת, שלט רחוק, מערכת אזעקה אוטומטית נגד גניבה, מקלחת אוויר, לוח בקרת מיזוג אוויר, מודל רכבת ומוצרים אחרים הדורשים תכנות ידנית.

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר