0 מוצרים

מוצרים(0)

0-מוצרים
תרומה 0.00
מספר שלם 0.00
סואן מחרטה כלי קרביד טיפ 11 יחידות הטה חותך הפיכת כלי סט תואם עם מתכת מחרטה חיתוך כלי חיתוך כלים

סואן מחרטה כלי קרביד טיפ 11 יחידות הטה חותך הפיכת כלי סט תואם עם מתכת מחרטה חיתוך כלי חיתוך כלים

ILS 0.33
Това זה נגיש

כמות סחורה

8 סנטימטר מתאים עם : רגיל מחרטות ומחרטות חבילה כללה : 11 קרביד טיפ הטה חותך כלי1 נייד תיבת(18 סנטימטר 16 סנטימטר 3. חיים טובים וארוכים.לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות הזאת, אתה יכול לבחור האהוב עליך מוצרים כאן. את מחרטה כלי סט כולל הגביר הפיכת / מול כלי, הגביר מול כלי, הגביר סכין כלי, מחוספס משעמם כלי, בתוך פינת כלי כלי. אם יש לך שאלות על המוצר, אנא פנה אלינו בזמן.5 סנטימטר)מעשי ושונות עיבוד סביבות, אפילו בסביבות קשות מאוד, כגון יצוק ברזל, יש מאפיינים טובים. לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות הזאת, אתה יכול לבחור האהוב עליך מוצרים כאן.מחרטה ביטים, בר הפיכת כלי, ישר גמר כלי, ימין ושמאל יד הגביר סכין כלים, פרידה כלי. מפרט : חומר : זרוק מזויף כלי פלדה / טונגסטן קרביד גודל שרפרף : 8 סנטימטר 0. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות על המוצר, אנא פנה אלינו בזמן. באיכות גבוהה ועמיד תואם עם שימוש. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים.

המאפיינים הבסיסיים

Material:
Drop forged tool steel/Tungsten carbide tips
Tool Size:
8cmx0.8cm/12.5cmx0.8cm
Fit Compatible with:
Ordinary lathes and CNC lathes
Package Included:
11 x Carbide Tip Tipped Cutter Tool:
1xPortable Box(18cmx16cmx3.5cm):
Practical and various processing environments, even in very harsh environments, such as cast iron, have good characteristics.:
Dear customers, there are so many products in this shop, you can choose your favorite products here. We will provide you with quality products and services. If you have any questions about the product, please contact us in time. :

תוספות למוצר