0 מוצרים

מוצרים(0)

0-מוצרים
תרומה 0.00
מספר שלם 0.00
רצועת בד עבור Amazfit Bip U Pro/Bip U/BIP S/BIP 3/BIP 3 Pro/Bip Lite/Bip S Lite/Amazfit GTR 42 ממ, צמיד ניילון משחרר מהיר רך, 3 אריזה מתכווננת.

רצועת בד עבור Amazfit Bip U Pro/Bip U/BIP S/BIP 3/BIP 3 Pro/Bip Lite/Bip S Lite/Amazfit GTR 42 ממ, צמיד ניילון משחרר מהיר רך, 3 אריזה מתכווננת.

ILS 2.33
Това זה נגיש

כמות סחורה

חליפה לאישה וגבר ישנם 5 שילוב צבעים לבחירה. 【בד רך】 פס השעון החכם עשוי מחומר ניילון אלסטי איכותי, נוח, עמיד, קל משקל וידידותי לעור. החלק את הסיכה כדי לנתק את הצמיד. אתה יכול בקלות ללבוש עם העיצוב האלסטי. אנו מספקים ללקוח להקה מחליפה איכותית וחידוש, שמטרתה לפתח סוגים רבים של עיצוב ייחודי של להקות עם צבעים שונים ולספק ללקוח חוויה לובשת נוחה. Service שירות לקוחות】 החבילה המגיעה תכלול 4 להקות עם צבעים שונים. אנא בדוק את פרטי דגם השעון שלך לפני כן. החלק את הסיכה כדי לנתק את הצמיד. זוהי גם מתנה נהדרת, יכולה להיחשב כמתנת יום הולדת, מתנת פסטיבל לבני משפחה, קרובי משפחה וחברים. הבעלים של מצב רוח מבריק עם צמיד שעון חדש. התאמה קלה : התאם את אורך הלהקה דרך האבזם. חליפה לאירועים רבים, המכסה יצירות, מסיבות, ספורט וכן הלאה. 【התקנה קלה】 החלק את הסיכה ונעל את המחבר של צמיד השעון למכסת השעון לחיבור. לרצועת הבד גודל אחד שמתאים לפרק כף היד 4.9" (100 מ"מ -200 מ"מ). לא דוהה, אין ריח. לרצועת הבד גודל אחד שמתאים לפרק כף היד 4. כך שתוכלו לקבל יותר אפשרויות לקישוט השעון החכם שלכם ומציג את האופי האישי שלכם. חליפה לאישה וגבר. התאם אישית את השעון שלך. (תשומת לב : השעון אינו כלול). אתה יכול לבחור אחד שיוכל להכיל את החליפה שלך. אם יש לך שאלות לגבי להקות החלפה שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנו נשיב לך בהקדם האפשרי. 【בד רך】 פס השעון החכם עשוי מחומר ניילון אלסטי איכותי, נוח, עמיד, קל משקל וידידותי לעור. תאימות : תואם באופן מושלם לאביזרי שעון חכמים של Amazfit Bip, עבור Amazfit Bip U שעון חכם עבור Amazfit Bip U שעון חכם עבור Amazfit Bip 3 Watch for Amazfit Bip 3 Pro Smart Watch for Amazfit Bip S Smart Watch for Amazfit Bip Lite Watch Smart Watch עבור Amazfit Bip S Lite Smart Watch עבור Amazfit GTR 42 מ"מ שעון חכם אופנתי : צמיד בד זה בעל דפוסי עיצוב ודפוסי חידוש מסוגננים. 【התקנה קלה】 החלק את הסיכה ונעל את המחבר של צמיד השעון למכסת השעון לחיבור. Service שירות לקוחות】 החבילה המגיעה תכלול 4 להקות עם צבעים שונים. אין גירוי בעור שלך.9" (100 מ"מ -200 מ"מ).

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר