0 מוצרים

מוצרים(0)

0-מוצרים
תרומה 0.00
מספר שלם 0.00
חצאית טוטו טוטו חצאית טוטו טוטו חצאיות טוטו חצאיות תחתוניות אלסטיות בשכבות חצאית מפלגת חצאית מפלגתיות לשכבות אלסטיים אלסטיים.

חצאית טוטו טוטו חצאית טוטו טוטו חצאיות טוטו חצאיות תחתוניות אלסטיות בשכבות חצאית מפלגת חצאית מפלגתיות לשכבות אלסטיים אלסטיים.

ILS 9.66
Това זה נגיש

כמות סחורה

חצאית טוטו לנשים מושלמת לריקוד אנרגיה גבוהה, פסטיבל, מסיבה, מועדון לילה, חוף זמביה, טנגו, לטינית, צ'ה צ'ה, שיעור יוגה או ביצועים אנתר ואירוע מיוחד וכו ' אל תשטוף על ידי מכונת כביסה וגודל עשוי להיות מעט שגיאה בגלל מדד היד, הצבע עשוי להיות מעט הבדל בגלל תאורה שונה 95%פוליאסטר, 5%ניילון. אתה יכול להחזיר פריט זה מכל סיבה שהיא : אין דמי משלוח. חצאית טוטו של ריקוד בלט : גודל כתמונה, קו המותניים האלסטי המתכוונן ניתן למתוח עד 43 אינץ '. חצאית טול טוטו של כוכבים עשויים טול, רך ולובש טול נוח, רך ופלאפי מביא תחושת עור נחמה.אתה יכול להחזיר פריט זה מכל סיבה שהיא : אין דמי משלוח. חצאית טול טוטו של כוכבים עשויים טול, רך ולובש טול נוח, רך ופלאפי מביא תחושת עור נחמה. הדפיס את תווית המשלוח החוזרת. התאמה לגודל 4-22 , אלסטיות ונמתחות. טוטו בלט למבוגרים הוא רצועת המותניים המרופדת בסאטן מרגישה עדינה נגד עור רגיש. ניתן ללבוש את חצאית טוטו תחת שמלה שונה או לובשת כמותה או משמשת לקישוט ולקישוט או לבישת סטרץ ', מכנסיים קצרים או חותלות תחת טוטוס לכיסוי מלא, מושלם למסיבות ללבוש, תלבושות ליל כל הקדושים, ריקודים, ריקוד, ריצה, אירועי בית ספר , תלבושות נסיכה ועוד. חצאית טוטו בלט לנשים : צבעים רב אופציונליים, בחרו צבעים שונים שיתאימו למצב רוח שונה. חצאית טוטו של ריקוד בלט : גודל כתמונה, קו המותניים האלסטי המתכוונן ניתן למתוח עד 43 אינץ '. חצאית טוטו לנשים מושלמת לריקוד אנרגיה גבוהה, פסטיבל, מסיבה, מועדון לילה, חוף זמביה, טנגו, לטינית, צ'ה צ'ה, שיעור יוגה או ביצועים אנתר ואירוע מיוחד וכו ' אל תשטוף על ידי מכונת כביסה וגודל עשוי להיות מעט שגיאה בגלל מדד היד, הצבע עשוי להיות מעט הבדל בגלל תאורה שונה. זה יהיה פריט מושלם עבורכם ויגרום לכם לקבל יותר מחמאה. חצאית בועת בלט יפה מאוד באור. חצאית בועת בלט יפה מאוד באור. יש להחזיר את הפריט במצב חדש ולא בשימוש.

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר