0 מוצרים

מוצרים(0)

0-מוצרים
תרומה 0.00
מספר שלם 0.00
עמדת רצפת צוואר גוונוז-צוואר הגוונון הקומפקטי והמתכוונן של CTA עם גלגלים מסתובבים לאייפד 7/8/ 9 gen 10.2 ”, iPad Air 4, 12.9”, Surface Pro, Zebra & Tablets אחרים 7-13 ”

עמדת רצפת צוואר גוונוז-צוואר הגוונון הקומפקטי והמתכוונן של CTA עם גלגלים מסתובבים לאייפד 7/8/ 9 gen 10.2 ”, iPad Air 4, 12.9”, Surface Pro, Zebra & Tablets אחרים 7-13 ”

ILS 0.67
Това זה נגיש

כמות סחורה

ניידות קלה - קח את הגדרת התצוגה של הטאבלט שלך בכל מקום, עם גלגלים מסתובבים קלים לגלגלת קלה עריסה הניתנת לצילום - נצמדת לקוטב המרכזי; מושלם לחבילת סוללות חיצונית או לערימה של כרטיסי ביקור.5 אינץ' טווח מחזיק טבליות : 8. ניידות קלה - קח את הגדרת התצוגה של הטאבלט שלך בכל מקום, עם גלגלים מסתובבים קלים לגלגלת קלה. כל זווית מכוסה - מחזיק טבליות מפרקים נוטה לצד לצד ומסתובב 360 מעלות לצפייה בנוף וצפייה בפורטרט. מתאים לגובה - עמוד טלסקופינג מאפשר התאמת גובה מהיר להתאים ביותר לכל הגדרה. כל זווית מכוסה - מחזיק טבליות מפרקים נוטה לצד לצד ומסתובב 360 מעלות לצפייה בנוף וצפייה בפורטרט. מיקום בהתאמה אישית - גוזל גמיש ויציב מסתגל כדי להציג את הטאבלט שלך בכל מקום שאתה זקוק לו; מושלם לתערוכות, חדרי מגורים, משרדים, כיתות לימוד ועוד. עריסה הניתנת לצילום - נצמדת לקוטב המרכזי; מושלם לחבילת סוללות חיצונית או לערימה של כרטיסי ביקור. מתאים לגובה - עמוד טלסקופינג מאפשר התאמת גובה מהיר להתאים ביותר לכל הגדרה. טווח מחזיק הטבליות- 8.9 ו- Surface Pro 4, Surface Go 3 תואם לטאבלטים בטאבלטים בטאבלטים מקרים של עד 1. (1) עמדת בסיס (1) מוט טלסקופינג (1) עריסת אחסון (1) צווארון גוז (1) מחזיק טבליות (4) גלגלים. התאם אישית את תחנת העבודה שלך עוד יותר, עם עמוד ההתאמה, טלסקופינג, טלסקופית ועריסת אחסון הניתנת לחיבור, מושלמת לחבילת סוללות חיצונית או ערימה של כרטיסי ביקור.מיקום בהתאמה אישית - גוזל גמיש ויציב מסתגל כדי להציג את הטאבלט שלך בכל מקום שאתה זקוק לו; מושלם לתערוכות, חדרי מגורים, משרדים, כיתות לימוד ועוד.06 אינץ 'בעובי הכולל השימוש הטוב ביותר במסגרות רפואיות, מתקני בריאות, בתי אבות, משרדים וירטואליים, טל -בריאות, עבודה מרחוק, שיעורים מקוונים ושיפורי שיטוף טווח התאמת מוט : 22 - 38 אינץ' מקסימום גובה : 58 אינץ מידות בסיס אינץ ' : 17.

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר