0 מוצרים

מוצרים(0)

0-מוצרים
תרומה 0.00
מספר שלם 0.00
מגש אמבטיה של פטייקית, שולחן מגש אמבטיה במבוק עם זכוכית יין ומחזיק טלפון, מגש קאדי אמבטיה מתכוונן לגובה, לאמבט יוקרה, מארגן ביתי לספה, מיטה, שולחן.

מגש אמבטיה של פטייקית, שולחן מגש אמבטיה במבוק עם זכוכית יין ומחזיק טלפון, מגש קאדי אמבטיה מתכוונן לגובה, לאמבט יוקרה, מארגן ביתי לספה, מיטה, שולחן.

ILS 39.99
Това זה נגיש

כמות סחורה

עם משבצות מובנות לטאבלט או לספר, מחזיק זכוכית יין וחריץ נוח לטלפון שלך, מגש זה נועד לעזור לך להירגע ולהירגע בנוחות האולטימטיבית 【רעיון מתנה נהדר】 מחפש רעיון מתנה ייחודי ומעשי? מגש האמבטיה המתקפל שלנו הוא הבחירה המושלמת. מתכווץ למצב הקצר ביותר כאשר אינו בשימוש לאחסון קל. עם העיצוב הניתן להרחבה, מגש האמבטיה שלנו יכול להכיל גדלים שונים של אמבטיות ולהחזיק הכל מספר ועד כוס יין. 【מגשי קאדי אמבטיה במבוק】 עשויים במבוק באיכות גבוהה, מגש האמבטיה הזה לא רק יפה אלא גם עמיד להפליא. עם העיצוב הניתן להרחבה, מגש האמבטיה שלנו יכול להכיל גדלים שונים של אמבטיות ולהחזיק הכל מספר ועד כוס יין. העיצוב המודרני והמודרני משלים כל סגנון אמבטיה, והחומרים האיכותיים מבטיחים שהוא יימשך שנים רבות. ההתאמה פשוטה מאוד, פשוט שחרר את הברגים על הסוגר, מותח אותו לגובהך הרצוי ואז להדק את הברגים כדי לתקן אותו. 【מגש קאדי אמבטיה לאמבט יוקרה】 תוספת רב -תכליתית לכל חדר אמבטיה, מגש אמבטיה מספק דרך נוחה ומפנקת ליהנות מספא אמבטיה מרגיע. בנוסף, התכונה המתכווננת של המגש הופכת אותו לאפשרות מתנה נהדרת לכל אחד, ללא קשר לגודל או צורת האמבטיה שלהם. בין אם אתם נהנים מספיגה ארוכה אחרי עבודה של יום קשה או להתמכר לאמבטיה רומנטית עם בן / בת הזוג, המגש הזה הוא הדרך המושלמת להעלות את החוויה שלכם. 【גובה מתכוונן】 מגש האמבטיה נוקט בעיצוב טלסקופי, מתכוונן בגובה, המתאים לאמבטיות של 16. אז למה לחכות? פנקו את עצמכם באולטימטיבי במותרות עם מגש אמבטית הבמבוק הניתן להרחבה היום!. זה יכול להוסיף גם אפקטים דקורטיביים ל החדר. בנוסף, התכונה המתכווננת של המגש הופכת אותו לאפשרות מתנה נהדרת לכל אחד, ללא קשר לגודל או צורת האמבטיה שלהם. מושלם למי שאוהב להירגע אחרי יום ארוך, מגש האמבטיה שלנו מבטיח לך את כל מה שאתה צריך בהישג ידך. 【גובה מתכוונן】 מגש האמבטיה נוקט בעיצוב טלסקופי, מתכוונן בגובה, המתאים לאמבטיות של 16. העיצוב המודרני והמודרני משלים כל סגנון אמבטיה, והחומרים האיכותיים מבטיחים שהוא יימשך שנים רבות. זו מתנה מתחשבת לכל מי שאוהב להירגע ולהירגע, וזו מתנה שהם ישתמשו ומעריכים לשנים הבאות. ניתן למקם אותו בסלון ובחדר השינה, ניתן לאחסן את השכבה הכפולה, ניתן להשתמש בשכבה התחתונה לעציצים, וניתן להשתמש בשכבה העליונה לספרים, מגבות נייר וכו '. Table שולחן מגש רב תכליתי】 לא רק יכול לשמש כמגש אמבטיה, אלא גם יכול לשמש כשולחן קטן לאחסון יומי. 【מגשי קאדי אמבטיה במבוק】 עשויים במבוק באיכות גבוהה, מגש האמבטיה הזה לא רק יפה אלא גם עמיד להפליא. זו מתנה מתחשבת לכל מי שאוהב להירגע ולהירגע, וזו מתנה שהם ישתמשו ומעריכים לשנים הבאות.

המאפיינים הבסיסיים

תוספות למוצר